Az evotech Kft. infokommunikációs hátterének fejlesztése

A szerződött támogatás összege

23.935.056 Ft

A támogatás mértéke (%-ban)

40 %

A projekt tartalmának bemutatása

Pályázatunk keretében az iWise hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját. A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában. A fejlesztéssel az iWise rendszer 8 db moduljának bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak: A felhőalapú szolgáltatások esetén:
  • Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
  • Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció
Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka modul a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment modul segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás. A helyben telepített saját szoftver esetén:
  • Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció
  • Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
  • Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció
  • Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
  • Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) funkcionális specifikáció
Az iWise Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az iWise mobil ERP applikáció Android operációs rendszerre lehetővé teszi a Felhasználók részére, hogy bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférjenek az iWise rendszerhez. Az iWise CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. Az iWise WorkFlow integrált modul alkalmazásával megtervezhetővé, automatizálhatóvá, illetve nyomon követhetővé válnak a munkafolyamatok. A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást. A projekt keretében hálózati és hardver eszközöket is beszereztünk, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik. Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.

A projekt befejezési dátuma

2021.08.20.

Projekt azonosító száma

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00503